Monday, April 28, 2014

Prequel Breakfast Blues; Monolog Seorang Lelaki


Aku picit ubat gigi yang hampir penyek untuk keluarkan isinya. Berkali-kali. Namun tak keluar. Tersumbat agaknya. Picit buat kali terakhir. Nyet! Terpancut dan masuk tepat ke dalam lubang hidung. Cheh! Heh. Aku ada alasan untuk cuti sakit hari ni. Ha ha!

Ini adalah prequel kepada novel Breakfast Blues (Aku belum pernah jumpa). Tapi tidak mengapa sebab cerita di dalamnya adalah kontot belaka. Tidak perlu kesinambungan. Hanya baca satu-persatu monolog abam Selamat Said dan anda akan tersenyum!.

Kata orang, setiap apa yang berlaku ada hikmahnya. Lalu penulis buku ini menceritakan perkara yang berlaku terhadap dirinya walau seremeh manapun ia. Tapi bagi pembaca, ia adalah kejadian yang menghiburkan dan kadang-kadang pernah berlaku terhadap diri sendiri. Whoa!

Tajuk: Prequel Breakfast Blues; Monolog Seorang Lelaki
Tebal: 180 mukasurat
Penulis: Azzam Supardi
Harga: RM20.00 – 20.6%
Kedai: Lejenpress.com
Penerbit: Dubook Ceritera
Buku Lain: Monolog Seorang Lelaki
...

0 Perbincangan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kamsar bin Muhamad Bahron



Aku orang biasa.

Buat benda biasa.

Blog aku biasa-biasa.

Aku suka menulis tentang benda biasa.

Tapi aku akan jadi Lagenda!.

bah bah bah



Pra-Sekolah - Tiada

Sekolah Rendah Kebangsaan

Sekolah Menengah Kebangsaan - Sains Tulen

Kolej Matrikulasi - Sains Fizikal

Universiti - Kejuruteraan Mekanikal

KILANG - Maintenance



AHLAN WA SAHLAN


thelegend88


kepala otak kau!

ada soalan? ~i'm always by your side!!

"SUDUT KRITIK"

SUDUT INI MEMBERI PELUANG KEPADA PENGUNJUNG UNTUK MENGKRITIK BLOG INI SESUKA HATI MEREKA.. KALAU NAK YANG LEN, BAGI KAT BAWAH..

TIDAK BOLEH :

-BERKATA KESAT

-MEMUJI

-MENUDUH MENGKHINZIR BUTA

-MENGIKLAN

MENGAJARKAN ILMU ITU SEDEKAH

Kaunter Pukul

MUST SEE

Blog Unik

Kawan-kawan UTM

Rakan-rakan Lain

Followers

Template by KangNoval & Abdul Munir | blog Blogger Templates
HTML Free Code